FANDOM

Bossowie to unikalna klasa przeciwników w Warframe, posiadający najwyższej klasy uzbrojenie, mnóstwo życia, regenerujące się tarcze, specjalne umiejętności i inne groźne cechy. Są o wiele potężniejsi niż zwykłe jednostki, będą wykorzystywać różne strategie aby zadać obrażenia lub aby ich uniknąć. Często aby ich pokonać wymagana jest praca zespołowa.

Bossowie występują tylko w misjach zabójstwa. Każdy posiada zestaw drwin którymi raczy cały oddział Tenno podczas trwania misji. Wyświetlane są w postaci wiadomości po prawej stronie ekranu. Po swojej śmierci z Bossa często wypada jeden mod i zasoby a także z mniejszą szansą specyficzny dla siebie schemat części Warframe lub broni.

Grineer Edytuj

Pełny artykuł - Kapitan Vor
Captain Vor jest bossem, który występuje na Merkurym, znajdujący się w misji Tolstoj. Jest to pierwszy boss, którego napotyka gracz. Wypada z niego schemat do miecza Cronus i schemat do pistoletu Seer oraz części do niego.

Pełny artykuł - Kanclerz Vay Hek
Kanclerz Vay Hek jest bossem w misji Oro na Ziemi. Wypadają z niego części do warframe Hydroid.

Pełny artykuł - Generał Sargas Ruk
General Sargas Ruk jest bossem na Saturnie w misji Tethys. Wypadają z niego części do warframe Ember.

Pełny artykuł - Kela De Thaym
Kela De Thaym jest bossem na Sednie w misji Merrow. Wypadają z niej części do warframe Saryn. Trwają prace nad unowocześnieniem i udoskonaleniem tej postaci. Ma być wyższa i dużo bardziej zwinna podczas walki.

Pełny artykuł - Porucznik Lech Kril
Porucznik Lech Kril jest bossem na Ceresie w misji Exta lub na Fobos w misji Iliad. Na Ceres wypadają z niego części do warframe Frost, a na Fobos wypadają z niego części do warframe Trinity, a także schematy do Miter oraz Podwójne Gremliny.

Pełny artykuł - Tyl Regor
Tyl Regor jest bossem na Uranie w misji Titania. Wypadają z niego części do warframe Equinox.

Corpus Edytuj

Pełny artykuł - Alad V
Alad V jest bossem, występującym na Jowiszu w misji Themisto. Wypadają z niego części do warframe Valkyr. W misji walczy z graczem razem z Zanuką.

Pełny artykuł - Ambulas
Ambulans jest bossem na Plutonie w misji Hades. Wypadają z niego części do warframe Excalibur.

Pełny artykuł - Sfora "Hyena"
Sfora "Hyena" są to bossowie, występujący na Neptunie w misji Psamathe. Są to 4 robotyczne hieny, które różnią się od siebie wyglądem i umiejętnościami. Po śmierci wypadają z nich części do warframe Loki.

Pełny artykuł - Jackal
Jackal jest bossem występującym na Wenus w misji Fossa. Wypadają z niego części do warframe Rhino.

Pełny artykuł - Raptor
Raptor jest bossem, którego możemy znaleźć na Europie w misji Naamah. Wypadają z niego części do warframe Nova.

Pełny artykuł - Sierżant
Sierżant jest bossem na Marsie w misji War. Wypadają z niego części do warframe Mag. Zastąpił tymczasowo Bossa Nef Anyo, który ma powrócić w udoskonalonej i odnowionej formie. Tymczasem pełni większą rolę w fabule gry niż kiedyś jako jeden z antagonistów Corpus.

Plaga Edytuj

Pełny artykuł - Phorid
Phorid jest to boss, którego możemy spotkać na każdej planecie w misjach inwazji. Wypadają z niego części do warframe Nyx. Planowana jest rekonstrukcja tego Bossa.

Pełny artykuł - Lephantis
Lephantis jest to boss, spotykany na misji wrak zabójstwo. Wypadają z niego części do warframe Nekros.

Pełny artykuł - Jordas Golem
Jordas Golem jest to boss, spotykany po wykonaniu zadania Instrukcja Jordasa na planecie Eris. Wypadają z niego części do warframe Atlas.

Pełny artykuł - Mutalist Alad V
Mutalist Alad V jest to boss, spotykany na Eris po wykonaniu zadania Pacjent Zero. Wypadają z niego części do warframe Mesa.

Zabójcy Edytuj

Pełny artykuł - Grustrag Trzy
Grustrag Trzy jest to grupa trzech bossów, z których wypada schemat oraz części do Brakk. Mogą być znalezieni w każdej misji, w której walczymy z frakcją Grineer, pod warunkiem zrobienia minimum jednej misji inwazji po stronie Corpus.

Pełny artykuł - Zanuka Łowczyni
Zanuka Łowczyni daje nam schematy i części do Detron. Może być znaleziony w każdej misji, w której walczymy z frakcją Corpus, pod warunkiem zrobienia minimum jednej misji inwazji po stronie Grinner.

Pełny artykuł - Stalker
Stalker jest to mroczna postać, która atakuje Tenno, którzy dopuścili się zabójstwa któregoś z Bossów. Nie należy on do żadnej z wrogich frakcji, ale też nie jest naszym sprzymierzeńcem. Może zostać znaleziony na każdej misji, a po pokonaniu go może wypaść z niego schemat do jednej z broni, które używa: Kosa - Hate, Broń boczna - Despair oraz Łuk - Dread.

Nieużywani Edytuj

Pełny artykuł - Arn Etina
Do Update 6 był bossem na Plutonie. Wypadały z niego części do warframe Excalibur. Został zastąpiony bossem Ambulans.

Pełny artykuł - J3-Golem
Do Update 11 był bossem na Jowiszu. Wypadały z niego części do warframe Volt. Został zastąpiony przez bossa Alad V.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki