Edytuj

Ash jest świetny dla graczy poszukujących bardziej skrytego podejścia do walki. Zabójcze umiejętności są uzupełnione mocami odwracania uwagi.
To jest Ash, zabójczy i nieuchwytny.

Ash może pozostać niewidocznym, ale jego działania na polu walki widzą wszyscy. Wypatruj go uważnie, Tenno.

– Lotus

Ash jest szybkim i zwrotnym Warframe. Zwinność ruchów połączona z zabójczymi umiejętnościami sprawia, że Ash jest idealnym skrytobójcą.

Schematy potrzebne do budowy wypadają z Maniakalnych Grineer.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64 375
Cena Schematu: Credits64 35 000
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
500

  • Początkowo Ash nazywany był Ninja, a później Smoke.
  • Początkowym zamierzeniem twórców, Ash miał być kobiecym Warframe.
  • Umiejętności Asha posiadają nazwy broni i przedmiotów jakich używają ninja.
  • Ash jest pierwszym Warframe posiadającym własną broń - ukryte ostrza, których używa podczas wykonywania Burzy Ostrzy. Drugim Warframe posiadającym własną broń jet Mesa z pistoletami Regulator używanymi podczas wykonywania Rozjemcy.
  • Ash, tak samo jak niektóre umiejętności Hydroida, posiada dodatkową zdolność wbudowaną w Burzę Ostrzy, dzięki której całkowicie omija pancerz wrogów.

Edytuj

Zamieszanie i podstęp w połączeniu z Ashem Prime stają się zabójczą bronią.
Posiada dodatkowe polaryzacje dla lepszego dostosowania.

Data Wydania: 7 Lipca 2015

Ash Prime jest szybkim i zwrotnym Warframe. Lekkość i płynność jego ruchów sprawiają, że jest skrytobójcą. W porównaniu do zwykłej wersji, Ash Prime posiada większą pojemność tarcz, cięższy pancerz oraz dodatkowy slot polaryzacji Bar.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
2
Salvage64
1,000
Rubedo64
750
15,000
Gallium64
3
NanoSpores64
1,000
Rubedo64
400

15,000
ControlModule64
3
OrokinCell64
1
Salvage64
1,000
Circuits64
500
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25

Lokalizacje Zdobywania

Schemat
Lith S3 Nieprzeciętny V
Meso C1 Nieprzeciętny V
Meso S3 Nieprzeciętny V
Neuroptyka
Meso N2 Nieprzeciętny V
Meso V4 Nieprzeciętny V
Neo N3 Nieprzeciętny V
Neo V4 Nieprzeciętny V
Axi N2 Nieprzeciętny V
Powłoka
Meso V2 Powszechny V
Neo N4 Powszechny V
Axi B1 Powszechny V
Systemy
Neo N5 Nieprzeciętny V
Axi N1 Rzadki V

Schemat
Lith S3 Nieprzeciętny V
Meso C1 Nieprzeciętny V
Meso S3 Nieprzeciętny V
Neuroptyka
Meso N2 Nieprzeciętny V
Meso V4 Nieprzeciętny V
Neo N3 Nieprzeciętny V
Neo V4 Nieprzeciętny V
Axi N2 Nieprzeciętny V
Powłoka
Meso V2 Powszechny V
Neo N4 Powszechny V
Axi B1 Powszechny V
Systemy
Neo N5 Nieprzeciętny V
Axi N1 Rzadki V

Schemat
Lith S3 Nieprzeciętny V
Meso C1 Nieprzeciętny V
Meso S3 Nieprzeciętny V
Neuroptyka
Meso N2 Nieprzeciętny V
Meso V4 Nieprzeciętny V
Neo N3 Nieprzeciętny V
Neo V4 Nieprzeciętny V
Axi N2 Nieprzeciętny V
Powłoka
Meso V2 Powszechny V
Neo N4 Powszechny V
Axi B1 Powszechny V
Systemy
Neo N5 Nieprzeciętny V
Axi N1 Rzadki V

Lith / Meso / Neo / Axi odnosi się do Reliktów Pustki

NotatkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Ash Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.
  • Ash Prime posiada o 85 więcej pancerza, 25 więcej bazowych tarcz i 0.05 większą szybkość sprintu.
    • Ash Prime jest pierwszym Warframe Prime posiadającym zwiększone trzy statystyki w porównaniu do wersji zwykłej.

Edytuj

KrwotokEdytuj

Każdy status Slash b Tnący zadany przez Asha (jego umiejętności lub jego broń) zadaje 25% obrażeń więcej i trwa 50% dłużej.

UmiejętnościEdytuj

ShurikenIkona Shuriken
1
Shuriken
Wyrzuca wirujące ostrze bólu, zadające wysokie obrażenia i przybijające wrogów do ściany
Skuteczność:100 / 250 / 350 / 500 (obrażenia)
1 / 1 / 2 / 2 (shuriken)
Czas Trwania:Brak
Zasięg:60 m (zasięg celowania)

  • Ash rzuca 1 / 1 / 2 / 2 shurikenami, które namierzają wrogów, każdy zadając 100 / 250 / 350 / 500 Slash b Tnące obrażenia z 100% szansą statusu.
    • Obrażenia zależą od Siła Mocy.
    • Krwawienie DoT(Obrażenia w czasie z ang. Damage Over Time) zadaje 35% początkowych obrażeń przy każdym cyklu przez wszystkie 7 cykli przez 6 sekund. Obrażenia krwawienia ignorują pancerz oraz tarcze
    • Shuriken powininien trafić głowę wroga, wtedy wykrwawianie będzie zadawać 70% początkowych obrażeń przy każdym cyklu przez ten sam czas.
  • Shuriken nie zakłóci działania maskowania Shade'a.
  • Może zostać wykorzystany do rozbicia wzmocnionego szkła Corpus.
  • Może zostać użyty podczas skakania, ślizgania, przylegania do ściany lub wykonywania przewrotu w przód
  • Czas opóźnienia między każdym użyciem wynosi 0.5 sekundy.

  • Może być używany szybko i wielokrotnie podczas gdy jego obrażenia cięte ignorują pancerz i mogą się nakładać, może przebić wysoki pancerz jednostek Grineer.
  • Samonaprowadzający aspekt Shuriken'ów może zostać użyty do odszukania jakichkolwiek ukrytych jednostek wroga, shuriken namierzy najbliższego z nich.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Maksymalna Długość Trwania Mocy nie ma żadnego pozytywnego efektu na tę umiejętność.
    • Nie ma żadnego negatywnego efektu na tę umiejętność.
  • Maksymalna Wydajność Mocy redukuje koszt użycia do 6.25 energii.
    • Nie ma żadnego negatywnego efektu na tę umiejętność.
  • Maksymalny Zasięg Mocy nie ma żadnego pozytywnego efektu na tę umiejętność.
    • Redukuje bazowe obrażenia do 200 na shuriken.
    • Bez trafienia w głowę:
      • Redukuje obrażenia wykrwawiania DoT do 490 na shuriken.
      • redukuje całkowite obrażenia do 690 na shuriken.
    • Trafienie w głowę/Headshot:
      • Redukuje obrażenia wykrwawiania DoT przy trafieniu w głowę do 980 na shuriken.
      • Redukuje całkowite obrażenia od trafienia w głowę do 1180 na shuriken.
  • Maksymalna Skuteczność Mocy zwiększa bazowe obrażenia do 1495 na shuriken.
    • Zwiększa koszt energii do 38.75.
    • Bez trafienia w głowę:
      • Zwiększa obrażenia wykrwawiania DoT do 3662.75 na shuriken.
      • Zwiększa całkowite obrażenia do 5157.75 na shuriken.
    • Trafienie w głowę/Headshot:
      • Zwiększa obrażenia wykrwawiania DoT do 7325.5 na shuriken.
      • Zwiększa całkowite obrażenia do 8820.5 na shuriken.

ZasłonaDymnaIkona ZasłonaDymna
ENERGIA
SferaEnergii35
KLAWISZ
2
Zasłona Dymna
Rzuca bombę dymną, która ogłusza wrogów i ogranicza ich widoczność. Ash staje się niewidoczny na krótki czas.
Skuteczność:Brak
Czas Trwania:2 / 4 / 6 / 8 s
Zasięg:10 m

  • Ash rzuca pod siebie bombę dymną, która oszałamia wrogów przez krótki czas w zasięgu 10 metrów. Ash staje się nie do trafienia przez 2 / 4 / 6 / 8 sekund.
  • Czas trwania zależny jest od Czas Trwania Mocy.
    • Zasięg oszołomienia zależny jest od Zasięg Mocy.
    • Mnożniki obrażeń z ukrycia są dodawane do ataków wręcz. Wejście w fizyczny kontakt z przeciwnikiem podczas atakowania chwilowo usunie ten bonus do obrażeń.
  • Mimo iż Ash jest nie do trafienia to przeciwnicy będą kontynuowali atak ostatniego miejsca, w którym przebywał i będą próbowali oddawać ciosy gdy będą ranieni.
  • Nie wycisza ataków Ash'a. Strzelanie niewytłumionymi broniami będąc pod wpływem Zasłony Dymnej będzie dalej alarmować pobliskich przeciwników o twojej obecności.
  • Ash ukrywa się przed kamerami ochrony co zapobiega aktywowaniu się laserowych barier.
  • Zasłona Dymna działa też na założonych w ekwipunku towarzyszy.
  • Ash nie może zostać przewrócony lub ogłuszony podczas animacji rzucania bomby.
  • Może zostać użyty tylko będąc na ziemi.

  • Można używać tej umiejętności, aby prześlizgnąć się niezauważonym przez kamery ochrony lub do podnoszenia sojuszników unikając ostrzału przeciwników.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Ash-teleport-obraz Ash-teleport
3
Teleport
Ash teleportuje się do celu, inicjując walkę w zwarciu i sprawiając, że wróg jest podatny na ataki odbijająca.
Skuteczność:Brak
Czas Trwania:Brak
Zasięg:20 / 45 / 45 / 60m

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Burza Ostrzy

Szablon:KorzyściModUmiejętności