Edytuj

Ash jest świetny dla graczy poszukujących bardziej skrytego podejścia do walki. Zabójcze umiejętności są uzupełnione mocami odwracania uwagi.
To jest Ash, zabójczy i nieuchwytny.

Ash może pozostać niewidocznym, ale jego działania na polu walki widzą wszyscy. Wypatruj go uważnie, Tenno.

– Lotus

Ash jest szybkim i zwrotnym Warframe. Zwinność ruchów połączona z zabójczymi umiejętnościami sprawia, że Ash jest idealnym skrytobójcą.

Schematy potrzebne do budowy wypadają z Maniakalnych Grineer.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64 375
Cena Schematu: Credits64 35 000
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
500

  • Początkowo Ash nazywany był Ninja, a później Smoke.
  • Początkowym zamierzeniem twórców, Ash miał być kobiecym Warframe.
  • Umiejętności Asha posiadają nazwy broni i przedmiotów jakich używają ninja.
  • Ash jest pierwszym Warframe posiadającym własną broń - ukryte ostrza, których używa podczas wykonywania Burzy Ostrzy. Drugim Warframe posiadającym własną broń jet Mesa z pistoletami Regulator używanymi podczas wykonywania Rozjemcy.
  • Ash, tak samo jak niektóre umiejętności Hydroida, posiada dodatkową zdolność wbudowaną w Burzę Ostrzy, dzięki której całkowicie omija pancerz wrogów.

Edytuj

Zamieszanie i podstęp w połączeniu z Ashem Prime stają się zabójczą bronią.
Posiada dodatkowe polaryzacje dla lepszego dostosowania.

Data Wydania: 7 Lipca 2015

Ash Prime jest szybkim i zwrotnym Warframe. Lekkość i płynność jego ruchów sprawiają, że jest skrytobójcą. W porównaniu do zwykłej wersji, Ash Prime posiada większą pojemność tarcz, cięższy pancerz oraz dodatkowy slot polaryzacji Bar.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
2
Salvage64
1,000
Rubedo64
750
15,000
Gallium64
3
NanoSpores64
1,000
Rubedo64
400

15,000
ControlModule64
3
OrokinCell64
1
Salvage64
1,000
Circuits64
500
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25

Lokalizacje Zdobywania

Schemat
Lith S3 Nieprzeciętny
Meso C1 Nieprzeciętny
Meso S3 Nieprzeciętny
Neuroptyka
Meso N2 Nieprzeciętny
Neo N3 Nieprzeciętny
Neo V4 Nieprzeciętny
Axi N2 Nieprzeciętny
Powłoka
Meso V2 Powszechny
Neo N4 Powszechny
Systemy
Axi N1 Rzadki

Schemat
Lith S3 Nieprzeciętny
Meso C1 Nieprzeciętny
Meso S3 Nieprzeciętny
Neuroptyka
Meso N2 Nieprzeciętny
Neo N3 Nieprzeciętny
Neo V4 Nieprzeciętny
Axi N2 Nieprzeciętny
Powłoka
Meso V2 Powszechny
Neo N4 Powszechny
Systemy
Axi N1 Rzadki

Schemat
Lith S3 Nieprzeciętny
Meso C1 Nieprzeciętny
Meso S3 Nieprzeciętny
Neuroptyka
Meso N2 Nieprzeciętny
Neo N3 Nieprzeciętny
Neo V4 Nieprzeciętny
Axi N2 Nieprzeciętny
Powłoka
Meso V2 Powszechny
Neo N4 Powszechny
Systemy
Axi N1 Rzadki

Lith / Meso / Neo / Axi odnosi się do Reliktów Pustki

NotatkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Ash Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.
  • Ash Prime posiada o 85 więcej pancerza, 25 więcej bazowych tarcz i 0.05 większą szybkość sprintu.
    • Ash Prime jest pierwszym Warframe Prime posiadającym zwiększone trzy statystyki w porównaniu do wersji zwykłej.

Edytuj

KrwotokEdytuj

Każdy status Slash b Tnący zadany przez Asha (jego umiejętności lub jego broń) zadaje 25% obrażeń więcej i trwa 50% dłużej.

UmiejętnościEdytuj

ShurikenIkona Shuriken
1
Shuriken
Wyrzuca wirujące ostrze bólu, zadające wysokie obrażenia i przybijające wrogów do ściany
Skuteczność:100 / 250 / 350 / 500 (obrażenia)
1 / 1 / 2 / 2 (shuriken)
Czas Trwania:Brak
Zasięg:60 m (zasięg celowania)

  • Ash rzuca 1 / 1 / 2 / 2 shurikenami, które namierzają wrogów, każdy zadając 100 / 250 / 350 / 500 Slash b Tnące obrażenia z 100% szansą statusu.
    • Obrażenia zależą od Siła Mocy.
    • Krwawienie DoT(Obrażenia w czasie z ang. Damage Over Time) zadaje 35% początkowych obrażeń przy każdym cyklu przez wszystkie 7 cykli przez 6 sekund. Obrażenia krwawienia ignorują pancerz oraz tarcze
    • Shuriken powininien trafić głowę wroga, wtedy wykrwawianie będzie zadawać 70% początkowych obrażeń przy każdym cyklu przez ten sam czas.
  • Shuriken nie zakłóci działania maskowania Shade'a.
  • Może zostać wykorzystany do rozbicia wzmocnionego szkła Corpus.
  • Może zostać użyty podczas skakania, ślizgania, przylegania do ściany lub wykonywania przewrotu w przód
  • Czas opóźnienia między każdym użyciem wynosi 0.5 sekundy.

  • Może być używany szybko i wielokrotnie podczas gdy jego obrażenia cięte ignorują pancerz i mogą się nakładać, może przebić wysoki pancerz jednostek Grineer.
  • Samonaprowadzający aspekt Shuriken'ów może zostać użyty do odszukania jakichkolwiek ukrytych jednostek wroga, shuriken namierzy najbliższego z nich.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Maksymalna Długość Trwania Mocy nie ma żadnego pozytywnego efektu na tę umiejętność.
    • Nie ma żadnego negatywnego efektu na tę umiejętność.
  • Maksymalna Wydajność Mocy redukuje koszt użycia do 6.25 energii.
    • Nie ma żadnego negatywnego efektu na tę umiejętność.
  • Maksymalny Zasięg Mocy nie ma żadnego pozytywnego efektu na tę umiejętność.
    • Redukuje bazowe obrażenia do 200 na shuriken.
    • Bez trafienia w głowę:
      • Redukuje obrażenia wykrwawiania DoT do 490 na shuriken.
      • redukuje całkowite obrażenia do 690 na shuriken.
    • Trafienie w głowę/Headshot:
      • Redukuje obrażenia wykrwawiania DoT przy trafieniu w głowę do 980 na shuriken.
      • Redukuje całkowite obrażenia od trafienia w głowę do 1180 na shuriken.
  • Maksymalna Skuteczność Mocy zwiększa bazowe obrażenia do 1495 na shuriken.
    • Zwiększa koszt energii do 38.75.
    • Bez trafienia w głowę:
      • Zwiększa obrażenia wykrwawiania DoT do 3662.75 na shuriken.
      • Zwiększa całkowite obrażenia do 5157.75 na shuriken.
    • Trafienie w głowę/Headshot:
      • Zwiększa obrażenia wykrwawiania DoT do 7325.5 na shuriken.
      • Zwiększa całkowite obrażenia do 8820.5 na shuriken.

ZasłonaDymnaIkona ZasłonaDymna
ENERGIA
SferaEnergii35
KLAWISZ
2
Zasłona Dymna
Rzuca bombę dymną, która ogłusza wrogów i ogranicza ich widoczność. Ash staje się niewidoczny na krótki czas.
Skuteczność:Brak
Czas Trwania:2 / 4 / 6 / 8 s
Zasięg:10 m

  • Ash rzuca pod siebie bombę dymną, która oszałamia wrogów przez krótki czas w zasięgu 10 metrów. Ash staje się nie do trafienia przez 2 / 4 / 6 / 8 sekund.
  • Czas trwania zależny jest od Czas Trwania Mocy.
    • Zasięg oszołomienia zależny jest od Zasięg Mocy.
    • Mnożniki obrażeń z ukrycia są dodawane do ataków wręcz. Wejście w fizyczny kontakt z przeciwnikiem podczas atakowania chwilowo usunie ten bonus do obrażeń.
  • Mimo iż Ash jest nie do trafienia to przeciwnicy będą kontynuowali atak ostatniego miejsca, w którym przebywał i będą próbowali oddawać ciosy gdy będą ranieni.
  • Nie wycisza ataków Ash'a. Strzelanie niewytłumionymi broniami będąc pod wpływem Zasłony Dymnej będzie dalej alarmować pobliskich przeciwników o twojej obecności.
  • Ash ukrywa się przed kamerami ochrony co zapobiega aktywowaniu się laserowych barier.
  • Zasłona Dymna działa też na założonych w ekwipunku towarzyszy.
  • Ash nie może zostać przewrócony lub ogłuszony podczas animacji rzucania bomby.
  • Może zostać użyty tylko będąc na ziemi.

  • Można używać tej umiejętności, aby prześlizgnąć się niezauważonym przez kamery ochrony lub do podnoszenia sojuszników unikając ostrzału przeciwników.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Ash-teleport-obraz Ash-teleport
3
Teleport
Ash teleportuje się do celu, inicjując walkę w zwarciu i sprawiając, że wróg jest podatny na ataki odbijająca.
Skuteczność:Brak
Czas Trwania:Brak
Zasięg:20 / 45 / 45 / 60m

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Burza Ostrzy

Szablon:KorzyściModUmiejętności