Edytuj

Ash jest świetny dla graczy poszukujących bardziej skrytego podejścia do walki. Zabójcze umiejętności są uzupełnione mocami odwracania uwagi.
To jest Ash, zabójczy i nieuchwytny.

Ash może pozostać niewidocznym, ale jego działania na polu walki widzą wszyscy. Wypatruj go uważnie, Tenno.

– Lotus

Ash jest szybkim i zwrotnym Warframe. Zwinność ruchów połączona z zabójczymi umiejętnościami sprawia, że Ash jest idealnym skrytobójcą.

Schematy potrzebne do budowy wypadają z Maniakalnych Grineer.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64 375
Cena Schematu: Credits64 35 000
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
500
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25

Warframe Profile - Ash

Warframe Profile - Ash

CiekawostkiEdytuj

  • Początkowo Ash nazywany był Ninja, a później Smoke.
  • Początkowym zamierzeniem twórców, Ash miał być kobiecym Warframe.
  • Umiejętności Asha posiadają nazwy broni i przedmiotów jakich używają ninja.
  • Ash jest pierwszym Warframe posiadającym własną broń - ukryte ostrza, których używa podczas wykonywania Burzy Ostrzy. Drugim Warframe posiadającym własną broń jet Mesa z pistoletami Regulator używanymi podczas wykonywania Rozjemcy.
  • Ash, tak samo jak niektóre umiejętności Hydroida, posiada dodatkową zdolność wbudowaną w Burzę Ostrzy, dzięki której całkowicie omija pancerz wrogów.

Edytuj

Zamieszanie i podstęp w połączeniu z Ashem Prime stają się zabójczą bronią.
Posiada dodatkowe polaryzacje dla lepszego dostosowania.

Data Wydania: 7 Lipca 2015

Ash Prime jest szybkim i zwrotnym Warframe. Lekkość i płynność jego ruchów sprawiają, że jest skrytobójcą. W porównaniu do zwykłej wersji, Ash Prime posiada większą pojemność tarcz, cięższy pancerz oraz dodatkowy slot polaryzacji Bar.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
2
Salvage64
1,000
Rubedo64
750
15,000
Gallium64
3
NanoSpores64
1,000
Rubedo64
400

15,000
ControlModule64
3
OrokinCell64
1
Salvage64
1,000
Circuits64
500
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25

Lokalizacje Zdobywania

Schemat
Lith S3 Nieprzeciętny V
Meso C1 Nieprzeciętny V
Meso S3 Nieprzeciętny V
Neuroptyka
Meso N2 Nieprzeciętny V
Meso V4 Nieprzeciętny V
Neo N3 Nieprzeciętny V
Neo V4 Nieprzeciętny V
Axi N2 Nieprzeciętny V
Powłoka
Meso V2 Powszechny V
Neo N4 Powszechny V
Axi B1 Powszechny V
Systemy
Neo N5 Nieprzeciętny V
Axi N1 Rzadki V

Schemat
Lith S3 Nieprzeciętny V
Meso C1 Nieprzeciętny V
Meso S3 Nieprzeciętny V
Neuroptyka
Meso N2 Nieprzeciętny V
Meso V4 Nieprzeciętny V
Neo N3 Nieprzeciętny V
Neo V4 Nieprzeciętny V
Axi N2 Nieprzeciętny V
Powłoka
Meso V2 Powszechny V
Neo N4 Powszechny V
Axi B1 Powszechny V
Systemy
Neo N5 Nieprzeciętny V
Axi N1 Rzadki V

Schemat
Lith S3 Nieprzeciętny V
Meso C1 Nieprzeciętny V
Meso S3 Nieprzeciętny V
Neuroptyka
Meso N2 Nieprzeciętny V
Meso V4 Nieprzeciętny V
Neo N3 Nieprzeciętny V
Neo V4 Nieprzeciętny V
Axi N2 Nieprzeciętny V
Powłoka
Meso V2 Powszechny V
Neo N4 Powszechny V
Axi B1 Powszechny V
Systemy
Neo N5 Nieprzeciętny V
Axi N1 Rzadki V

Lith / Meso / Neo / Axi odnosi się do Reliktów Pustki

NotatkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Ash Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.
  • Ash Prime posiada o 85 więcej pancerza, 25 więcej bazowych tarcz i 0.05 większą szybkość sprintu.
    • Ash Prime jest pierwszym Warframe Prime posiadającym zwiększone trzy statystyki w porównaniu do wersji zwykłej.

Edytuj

KrwotokEdytuj

Każdy status Slash b Tnący zadany przez Asha (jego umiejętności lub jego broń) zadaje 25% obrażeń więcej i trwa 50% dłużej.

UmiejętnościEdytuj

ShurikenIkona Shuriken
1
Shuriken
Wyrzuca wirujące ostrze bólu, zadające wysokie obrażenia i przybijające wrogów do ściany.
Skuteczność:100 / 250 / 350 / 500 (obrażenia)
1 / 1 / 2 / 2 (shuriken)
Czas Trwania:Brak
Zasięg:60 m (zasięg celowania)

  • Ash rzuca 1 / 1 / 2 / 2 shurikenami, które namierzają wrogów, każdy zadając 100 / 250 / 350 / 500 Slash b Tnące obrażenia z 100% szansą statusu.
    • Obrażenia zależą od Siła Mocy.
    • Krwawienie DoT(Obrażenia w czasie z ang. Damage Over Time) zadaje 35% początkowych obrażeń przy każdym cyklu przez wszystkie 7 cykli przez 6 sekund. Obrażenia krwawienia ignorują pancerz oraz tarcze
    • Shuriken powininien trafić głowę wroga, wtedy wykrwawianie będzie zadawać 70% początkowych obrażeń przy każdym cyklu przez ten sam czas.
  • Shuriken nie zakłóci działania maskowania Shade'a.
  • Może zostać wykorzystany do rozbicia wzmocnionego szkła Corpus.
  • Może zostać użyty podczas skakania, ślizgania, przylegania do ściany lub wykonywania przewrotu w przód
  • Czas opóźnienia między każdym użyciem wynosi 0.5 sekundy.

W-shuriken

Główny Artykuł: Poszukujący Shuriken

Poszukujący Shuriken to Modyfikacja Wzmocnienia, dzięki któremu Shuriken tymczasowo osłabia pancerz trafionego przeciwnika.

Ranga Redukcja Pancerza Czas Trwania Koszt
0 35% 2s 6
1 45% 4s 7
2 55% 6s 8
3 70% 8s 9

  • Może być używany szybko i wielokrotnie podczas gdy jego obrażenia cięte ignorują pancerz i mogą się nakładać, może przebić wysoki pancerz jednostek Grineer.
  • Samonaprowadzający aspekt Shuriken'ów może zostać użyty do odszukania jakichkolwiek ukrytych jednostek wroga, shuriken namierzy najbliższego z nich.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Maksymalna Długość Trwania Mocy nie ma żadnego pozytywnego efektu na tę umiejętność.
    • Nie ma żadnego negatywnego efektu na tę umiejętność.
  • Maksymalna Wydajność Mocy redukuje koszt użycia do 6.25 energii.
    • Nie ma żadnego negatywnego efektu na tę umiejętność.
  • Maksymalny Zasięg Mocy nie ma żadnego pozytywnego efektu na tę umiejętność.
    • Redukuje bazowe obrażenia do 200 na shuriken.
    • Bez trafienia w głowę:
      • Redukuje obrażenia wykrwawiania DoT do 490 na shuriken.
      • redukuje całkowite obrażenia do 690 na shuriken.
    • Trafienie w głowę/Headshot:
      • Redukuje obrażenia wykrwawiania DoT przy trafieniu w głowę do 980 na shuriken.
      • Redukuje całkowite obrażenia od trafienia w głowę do 1180 na shuriken.
  • Maksymalna Skuteczność Mocy zwiększa bazowe obrażenia do 1495 na shuriken.
    • Zwiększa koszt energii do 38.75.
    • Bez trafienia w głowę:
      • Zwiększa obrażenia wykrwawiania DoT do 3662.75 na shuriken.
      • Zwiększa całkowite obrażenia do 5157.75 na shuriken.
    • Trafienie w głowę/Headshot:
      • Zwiększa obrażenia wykrwawiania DoT do 7325.5 na shuriken.
      • Zwiększa całkowite obrażenia do 8820.5 na shuriken.

ZasłonaDymnaIkona ZasłonaDymna
ENERGIA
SferaEnergii35
KLAWISZ
2
Zasłona Dymna
Rzuca bombę dymną, która ogłusza wrogów i ogranicza ich widoczność. Ash staje się niewidoczny na krótki czas.
Skuteczność:Brak
Czas Trwania:2 / 4 / 6 / 8 s
Zasięg:10 m

  • Ash rzuca pod siebie bombę dymną, która oszałamia wrogów przez krótki czas w zasięgu 10 metrów. Ash staje się nie do trafienia przez 2 / 4 / 6 / 8 sekund.
  • Czas trwania zależny jest od Czas Trwania Mocy.
    • Zasięg oszołomienia zależny jest od Zasięg Mocy.
    • Mnożniki obrażeń z ukrycia są dodawane do ataków wręcz. Wejście w fizyczny kontakt z przeciwnikiem podczas atakowania chwilowo usunie ten bonus do obrażeń.
  • Mimo iż Ash jest nie do trafienia to przeciwnicy będą kontynuowali atak ostatniego miejsca, w którym przebywał i będą próbowali oddawać ciosy gdy będą ranieni.
  • Nie wycisza ataków Ash'a. Strzelanie niewytłumionymi broniami będąc pod wpływem Zasłony Dymnej będzie dalej alarmować pobliskich przeciwników o twojej obecności.
  • Ash ukrywa się przed kamerami ochrony co zapobiega aktywowaniu się laserowych barier.
  • Zasłona Dymna działa też na założonych w ekwipunku towarzyszy.
  • Ash nie może zostać przewrócony lub ogłuszony podczas animacji rzucania bomby.
  • Może zostać użyty tylko będąc na ziemi.

W-zasłona-dymna

Główny artykuł: Cień Dymu

Cień Dymu to Modyfikacja Wzmocnienia dla Asha, dzięki któremu na określony czas nie tylko on, ale i drużyna staje się niewidzialna.

Ranga Czas Trwania Koszt
0 2s 6
1 4s 7
2 6s 8
3 8s 9

  • Można używać tej umiejętności, aby prześlizgnąć się niezauważonym przez kamery ochrony lub do podnoszenia sojuszników unikając ostrzału przeciwników.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Ash-teleport-obraz Ash-teleport
3
Teleport
Ash teleportuje się do celu, inicjując walkę w zwarciu i sprawiając, że wróg jest podatny na ataki dobijające.
Skuteczność:Brak
Czas Trwania:Brak
Zasięg:20 / 45 / 45 / 60m

  • Ash teleportuje się za cel, który znajduje się w odległości 20 / 45 / 45 / 60 metrów. Jeżeli celem jest wróg, staje się on podatny na atak kończący.
  • Zasięg umiejętności jest podatny na mody Zasięgu Mocy.
  • Można się teleportować do: wrogów, sojuszników, zakładników, Kriokapsuł, Ekskawatorów i zniszczalnych obiektów.
  • Jeżeli wróg nie może zostać zaatakowany atakiem kończącym (z powodu pozycji czy typu przeciwnika), będzie podatny na mnożnik obrażeń od ataków z ukrycia na czas trwania dezorientacji.
  • Tak samo jak w przypadku Zasłony Dymnej, dotknięcie wroga tymczasowo wyłączy bonus do obrażeń.
  • Może zostać użyty bez zużycia energii na naznaczonych wrogach przez Burzę Ostrzy. Ash przeteleportuje się do naznaczonego wroga i zaatakuje go, a następnie każdego pozostałego przeciwnika w cutscence.
  • Jeżeli zechcemy się przeteleportować do nieoznaczonego celu, Ash zaatakuje go przed oznaczonymi nieprzyjaciółmi.
  • Musi widzieć cel bezpośrednio, aby został użyty.
  • Może zostać aktywowany w powietrzu.
  • Użycie Teleportu na Strażnikach zaalarmuje ich, przez co utracimy ogromny bonus za atak z ukrycia.

W-teleport

Główny artykuł: Śmiertelny Teleport

Śmiertelny Teleport to Modyfikacja Wzmocnienia, dzięki któremu Ash po użyciu Teleportu wykonuje atak kończący bronią białą na wybranym celu, zadając dodatkowe obrażenia. Jeżeli cel zostanie zabity, połowa zużytej jest zwracana.

Ranga Dodatkowe obrażenia Koszt
0 125% 6
1 150% 7
2 175% 8
3 200% 9

  • Teleport może aktywować Ukrytą Śmiertelność, co pozwoli na natychmiastowe zabójstwa.
  • Użycie Teleportu na nieoznaczonym celu podczas trwania Burzy Ostrzy pozwoli Ashowi oznaczyć cel, nie tracąc energii.
  • Teleport pozwala na szybkie przemieszczanie się po mapie.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Ash-burzaostrzy-obraz Ash-burzaostrzy
ENERGIA
SferaEnergii12 / 6
KLAWISZ
4
Burza Ostrzy
Tworzy projekcje cienistych klonów Asha atakujących zaznaczonych przeciwników. Dołącz do walki bez kosztu energetycznego za pomocą Teleportu.
Skuteczność:750 / 1000 / 1500 / 2000
Czas Trwania:Brak
Zasięg:50m

  • Podczas trybu namierzania wrogowie w zasięgu 50 metrów od Asha, którzy znajdą się w obszarze celującego prostokąta zostają naznaczeni znakiem śmierci. Patrzenie na naznaczonych przez dłuższy czas lub ponowne najechanie ich prostokątem naznaczy ich 2 kolejnymi znakami śmierci, co zaowocuje więcej niż 1 atakiem na dany cel.
  • Zasięg naznaczania przeciwników jest zależny od Zasięgu Mocy.
  • Naznaczenie celu kosztuje 12 punktów energii. Jeżeli podczas namierzania Ash jest niewidoczny, koszt naznaczenia celu zostaje zmniejszony o połowę.
    • Koszt energii naznaczenia celu jest zależny od Wydajności Mocy.
    • Jeżeli naznaczony cel wykroczy poza zasięg umiejętności, jego znaki śmierci znikają oraz otrzymujemy zwrot energii użycia umiejętności.
    • Jeżeli naznaczony wróg zginie przed użyciem wszystkich znaków, koszt niezużytych znaków śmierci zostaje zwrócony.
  • Maksymalna ilość znaków, jaką możemy naznaczyć cel, nie jest podatna na mody i wynosi 3 znaki na cel.
    • Naznaczeni zostają podświetleni na czerwono, a nad ich głowami pojawia się znak śmierci.
    • Kolor znaku śmierci jest zależny od koloru energii Warframe.
    • Licznik na umiejętności wyznacza ilość znaków, jakie zaaplikowaliśmy na cele i zmniejsza się za każdy zużyty znak.
  • Gdy naznaczymy choć 1 cel, ponowne użycie umiejętności spowoduje stworzenie 2 Cienistych Klonów, które przeteleportują się do celu i zaatakują go. Każdy cios kosztuje 1 znak, podczas którego wykonuje atak kończący z przodu lub z tyłu, zadając 750 / 1000 / 1500 / 2000 Prawdziwych obrażeń ze 100% szansą na nałożenie efektu Krwawienia.
  • Pasywka Venki Prime, jaką jest zwiększony licznik kombinacji, również zwiększa dodatkowe obrażenia i jest jedyną bronią, która ma wpływ na obrażenia Burzy Ostrzy.
    • Wszystkie ataki Asha i Klonów zwiększają licznik trafień.
    • Ciosy Klonów zwiększają licznik wykonanych ataków o 1.
    • Ciosy Asha mają szansę na zwiększenie licznika wykonanych ataków w zależności od tego, ile razy zaatakuje dany cel.
    • Obrażenia statusu od Cięcia Burzy Ostrzy nie zwiększają licznika trafień, nawet z założoną Bezwzględną Kombinacją.
    • Lista Ofiar, Dryfujący Kontakt i Gladiatorski Pośpiech zwiększają czas trwania kombinacji.
  • Prędkość animacji jest zależna od modów, które zwiększają prędkość ataku; np. Furia, Pokuta, Prędkość, Zew Wojenny i Arkanum Ciosu. Ożywienie również wpływa na prędkość animacji, jednak tylko jeśli Przewodzenie zostało aktywowane przed animacją i zostało podtrzymane na czas jej trwania. Prędkość animacji nie jest zależna od prędkości ataku założonej broni białej, Berserkera czy modów zwiększających prędkość używania mocy (Wrodzony Talent).
  • Podczas trwania ataku Klonów Ash może się przeteleportować do danego celu bez kosztów energii. **Na czas trwania animacji/cutscenki Ash staje się niewrażliwy na obrażenia. Gdy wszystkie znaki zostaną zużyte, Ash powraca do lokalizacji, z której użył umiejętności.
    • Obrażenia i animacje Asha podczas Burzy Ostrzy są identyczne jak jego Klonów.
    • Ash będzie próbować raz zaatakować każdy oznaczony cel. Podczas gdy Ash atakuje oznaczony cel, jego Klony mogą mu w tym pomóc, jeżeli posiada on więcej znaków.
    • Podczas animacji Ash odnawia sobie tarcze.
  • Tryb namierzania może zostać aktywowany, reaktywowany czy dezaktywowany, nie przerywając żadnej jego akcji. (poruszanie się, skakanie, atakowanie, używanie umiejętności itd.)
    • W trybie namierzania Ash emituje czarny dym i postrzega wszystko przez filtr monochromatyczny.
    • Jeżeli nikt nie został oznaczony przez Burzę Ostrzy, ponowne jej użycie zwyczajnie ją dezaktywuje.
    • Ash nie może wejść w tryb namierzania, jeżeli jego Klony nadal atakują cele.
  • Obrażenia Burzy Ostrzy ignorują Szczelinę.
  • Burza Ostrzy może aktywować Arkanum Oszustwa, Arkanum Ultimatum oraz Exodię Potęgi.
    • Arkana mogą się aktywować, wyłącznie jeśli wrogowie zginą od Burzy Ostrzy, a nie efektu jej statusu. (obrażenia cięte)
  • Podczas trybu namierzania czy teleportowania się Ash może pozyskiwać energię ze wszystkich źródeł. (Kule Energii itp.)

W-burza-ostrzy

Główny artykuł: Nadciągająca Burza

Nadciągająca Burza to Modyfikacja Wzmocnienia dla Burzy Ostrzy Asha, dzięki której zwiększa się czas trwania mnożnika trafień bronią białą.

Ranga Czas Trwania Koszt
0 +50% 6
1 +65% 7
2 +80% 8
3 +100% 9

  • Burza Ostrzy może zostać użyta podczas celowania z broni dystansowej, dzięki czemu możemy dokładniej dobierać cele.
  • Burza Ostrzy może zostać wykorzystana do podnoszenia przedmiotów, które znajdują się daleko od nas lub są otoczone przez wrogów. Aby tego dokonać, musimy mieć aktywnego Strażnika z modem Zbieracz.
  • Burza Ostrzy ma dobrą synergię z bronią wyposażoną w Napływ Krwi, Krwawiące Rany czy też z modami Gladiatora.
    • Ponadto jeżeli wcześniej użyjemy drugiej umiejętności Zasłony Dymnej, zmniejszymy koszt użycia umiejętności o połowę oraz łatwiej naznaczymy swoje cele.
      • To samo tyczy się Arkanum Oszustwa, ponieważ może się aktywować dzięki Burzy Ostrzy i koszt energii zostanie zredukowany.
      • Podobna sytuacja występuje z Arkanum Ultimatum. Dzięki niemu otrzymamy sporo pancerza w trakcie trwania umiejętności.
  • Można zwiększyć obrażenia Burzy Ostrzy, jeżeli nabijemy mnożnik trafień bronią białą jeszcze przed jej użyciem.
  • Ponieważ Burza Ostrzy zadaje obrażenia Prawdziwe, świetnie radzi sobie ze Świadomymi.
  • Ataki dobijające Burzy Ostrzy aktywują również Exodię Potęgi, mając wyposażonego Zawa, dzięki czemu zyskamy regenerację życia bez wyposażonych modów Cios Życia czy bez aktywowanego Przewodzenia.
  • Burza Ostrzy ma 100% szansę na wywołanie efektu Krwawienia, zadając 43.75% obrażeń podstawowych 10 razy w ciągu 9 sekund, co oznacza że zadaje 2,000 + ((2,000×0.4375)×10) = 10,750 obrażeń w 9 sekund, dzięki czemu jest jedną z najpotężniejszych umiejętności w grze, jeżeli ją dobrze zmodujemy i użyjemy.
  • Jeżeli użyjemy Burzy Ostrzy podczas wślizgu, animacje trwają krócej, dzięki czemu .
  • Burza Ostrzy sporo zyskuje dzięki modom Lista Ofiar, Dryfujący Kontakt i Gladiatorski Pośpiech, które zwiększają czas trwania kombinacji. Wszystkie mody po zsumowaniu dadzą nam dodatkowo 3+12+10+6 = 31 sekund.
    • Użycie Wzmocnienia Nadciągająca Burza jeszcze bardziej wydłuży ten czas.
  • Zaleca się używanie modów zwiększających prędkość ataku broni białej, ponieważ standardowa długość animacji Klonów spowalnia całe tempo gry - zabijania przeciwników.
  • Dołączenie Asha do Burzy Ostrzy niesie ze sobą kilka korzyści:
    • Staje się nieśmiertelny i niewrażliwy na efekty statusu oraz odnawia sobie tarcze.
    • Zwiększa się częstotliwość ataków, ponieważ Ash dołącza do walki ze swoimi Klonami.
    • Większy licznik trafień bronią białą, aniżeli Ash nie dołączyłby do walki.
    • Podczas ataku Klonów Asha użycie Teleportu na nieoznaczonym celu oznaczy go bez kosztów energii.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości innych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Bardzo rzadko zdarza się, że Ash podczas używania Burzy Ostrzy będzie się unosić i stanie się nieśmiertelny. Nie może wtedy skakać ani upaść, nie może używać broni białej (czasami też głównej i bocznej), ani też ponownie użyć Burzy Ostrzy. Naciskanie E przeteleportuje Asha do losowego wroga, a ten wykona animację kończącą nie zadającą obrażeń. Dzieje się tak, gdy obrany cel ginie jeszcze przed rozpoczęciem się Burzy Ostrzy.
    • Czasami podczas Burzy Ostrzy (jest to głównie związane z pingiem), Ash pozostanie wrażliwy i nie będzie w stanie anulować tego efektu, póki nie zginie. (Musi zostać zabity i sam się ożywić. Wskrzeszenie przez sojusznika nie przerwie tego buga).
    • Może się tak stać, gdy obrany cel zostanie zabity (przez innego gracza czy status) podczas animacji teleportacji, przez co Ash przeteleportuje się do swojej własnej lokalizacji i uruchomi ten błąd.
    • Aby dezaktywować ten błąd, Ash musi wypaść poza mapę.
  • Bardzo rzadko zdarza się, że gdy Ash zakończy używanie Burzy Ostrzy, pojawi się w startowej lokalizacji z życiem o wartości 0, nie mogąc się ruszyć, używać broni oraz będąc niepodatnym na ataki. Wszelakie wiadomości, które pojawiają się na ekranie, na przykład te podczas Obrony czy Przechwycenia, nie będą dla gracza widoczne. Jedyny sposób, aby naprawić tego buga to czekanie na koniec misji lub wyjście z niej.
  • Czasami po użyciu Burzy Ostrzy Ash wypadnie poza mapę, po czym zostanie przeteleportowany do pozycji startowej użycia umiejętności lub zginie.
  • Jeżeli naznaczymy wrogów, którzy znajdują się pod wpływem kontroli umysłu, Klony Asha będą atakować cel, póki nie zginie lub kontrola umysłu nie wygaśnie.
  • Użycie Burzy Ostrzy na innym graczu podczas walki w Dojo sprawi, że Ash stanie się nieśmiertelny i będzie latać w powietrzu. Ash może się wtedy jedynie chodzić i strzelać.
  • Jeżeli Ash nie ma wyposażonej broni białej podczas używania Burzy Ostrzy, czasami otrzymuje niezmodowaną Skanę. Nie jest ona widoczna na ekranie zakończenia misji ani w żadnych statystykach. Tracimy ją po śmierci oraz zakończeniu misji.

Szablon:KorzyściModUmiejętności